poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Powitanie

Witajcie,
postanowiłam założyć tego bloga, aby - być może - zyskać jakąś motywację do nauki i przez to spełniania swoich marzeń. Zamierzam za rok podjąć się studiów na MISH-u na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zostałam w tym roku finalistką, ale to nadal za mało, aby podjąć studia (oczekują laureatów). Wiem, że z pewnością przeszłabym proces rekrutacyjny, ale jest we mnie przedziwne pragnienie bycia coraz lepszym, doskonalszym.

Jedną z moich pasji są języki; aktualnie próbuję swoich sił w angielskim, niemieckim, rosyjskim, hiszpańskim i włoskim. Niedawno podjęłam się również nauki języka łacińskiego. Poza poznawaniem nowych kultur i humanistyką uwielbiam tajską kuchnię i wszystko, co związane z Azją, a w szczególności z Koreą. Mam nadzieję, że kiedyś - być może za 5 lat - wyjadę choć na krótko do Singapuru i będę tam przez pewien czas pracować. Chcę w swoim życiu zrobić coś, co będzie miało znaczenie i sprawi, że inni mnie zapamiętają. Nie wyobrażam sobie, że moje istnienie stanie się ulotną chwilą, znikomą i marną.

Na tym blogu zamierzam pisać o wszystkim, co mi przyjdzie na myśl. Możliwe, że będzie to blog o wszystkim i o niczym; opisujący moje codzienne zmagania, troski i plany. Wierzę, że dzięki ciężkiej pracy i wysiłkowi, uda mi się w następnym roku ze wszystkimi olimpiadami, pójdę na MISH i zostanę wykładowcą.

Póki co,
do miłego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz